Hur gör jag en felanmälan/reklamation av tidningen?
Felanmälan gör du enkelt via Mitt konto / Felanmälan här på kundservicewebben. Vår målsättning är naturligtvis att alla ska få sin tidning levererad och i tid. Ibland händer det dock oväntade saker någonstans i den omfattande kedjan när tidningen skrivs, trycks och distribueras till buden som i sin tur lämnar ett rykande färskt exemplar i din brevlåda.
När du anmäler exempelvis en utebliven eller sent levererad tidning skickas det omgående en reklamation till distributören i ditt område, varpå budet blir extra uppmärksam vid nästa utdelningstillfälle. Vi förlänger även din prenumerationsperiod med en tidning. Betalar du via autogiro krediterar vi i stället värdet av den uteblivna utgåvan och drar ett lägre månadsbelopp från ditt bankkonto vid kommande girering.
När du anmäler exempelvis en utebliven eller sent levererad tidning skickas det omgående en reklamation till distributören i ditt område, varpå budet blir extra uppmärksam vid nästa utdelningstillfälle. Vi förlänger även din prenumerationsperiod med en tidning. Betalar du via autogiro krediterar vi i stället värdet av den uteblivna utgåvan och drar ett lägre månadsbelopp från ditt bankkonto vid kommande girering.