Vi har förtydligat hur vi hanterar personuppgifter och cookies.
Frågor & Svar Våra digitala tjänster och appar Varför kan jag inte se visst innehåll på sajten/i appen? Hur får jag tillbaka det?

Varför kan jag inte se visst innehåll på sajten/i appen? Hur får jag tillbaka det?

Anledningen varför du inte kan se innehåll så som videos kan bero på dina cookiesinställningar.

Klicka på “Cookies-inställningar” i footern
Välj “Inställningar”
Välj “Inställningar per partner”
Sök upp partnern som inte fungerar, tex YouTube
Kontrollera att inte själva partnern är “blockerad” och tryck sedan på +
Titta under “Databehandling baserad på samtycke”
I de lättaste fallen är kopplingen till någon av dessa cookies-kategorier: Analys & utveckling, Anpassa marknadsföring och innehåll eller Externt innehåll/teknik. Godkänna då den aktuella kategorin.

Står det något annat så är det kopplat till “Rekommenderade annonsinställningar”. Godkänna hela kategorin eller gå in på den aktuella under-kategorin och godkänna den.

Fler artiklar inom Våra digitala tjänster och appar

Varför kan jag inte se visst innehåll på sajten/i appen? Hur får jag tillbaka det? Hur fungerar Filmklubben? Hur aktiverar jag min digitala tillgång till DN? Vad gör jag om jag har glömt mitt lösenord? Vad är DN Snille? Hur ändrar jag mina val för samtycke till cookies och liknande tekniker? Hur skaffar jag DN:s nyhetsbrev? Hur skaffar jag DN-appen? Hur läser jag e-DN? Hur loggar jag in på DN Snille? Hur loggar jag in på DN Erbjudanden? Varför får jag upp frågan om samtycke till cookies och liknande tekniker flera gånger? Var hittar jag Dagens Nyheters arkiv? Varför kan jag inte läsa DN digitalt utan att besvara en fråga om samtycke till cookies och liknande tekniker? Varför står det “Hoppsan, här saknas något…” i en del artiklar? Varför är vissa artiklar på DN.se låsta? Vilken målgrupp riktar sig DN Snille till? Hur tar jag del av DN Erbjudanden? Kan barn spela DN Snille? Hur fungerar annonseringen på DN.se? Tillbaka till frågor och svar