Vi har förtydligat hur vi hanterar personuppgifter och cookies.
Frågor & Svar Våra vanligaste frågor Hur gör jag en felanmälan/reklamation av tidningen?

Hur gör jag en felanmälan/reklamation av tidningen?

Felanmälan gör du enkelt via Mitt konto / Felanmälan här på kundservicewebben. Vår målsättning är naturligtvis att alla ska få sin tidning levererad och i tid. Ibland händer det dock oväntade saker någonstans i den omfattande kedjan när tidningen skrivs, trycks och distribueras till buden som i sin tur lämnar ett rykande färskt exemplar i din brevlåda.

När du anmäler exempelvis en utebliven eller sent levererad tidning skickas det omgående en reklamation till distributören i ditt område, varpå budet blir extra uppmärksam vid nästa utdelningstillfälle. Vi förlänger även din prenumerationsperiod med en tidning. Betalar du via autogiro krediterar vi i stället värdet av den uteblivna utgåvan och drar ett lägre månadsbelopp från ditt bankkonto vid kommande girering.

Fler artiklar inom Våra vanligaste frågor

Hur gör jag en felanmälan/reklamation av tidningen? Hur hittar jag mitt prenumerationsintyg? Varning för bluffmejl om bitcoin Vad gör jag om jag har glömt mitt lösenord? Var hittar jag mina fakturor? Hur rensar jag cookies och cache? Hur gör jag ett uppehåll? Hur fungerar autogiro? Kostar det något att ta med min tidning till lantstället? Var tecknar jag en prenumeration? Tillbaka till frågor och svar